Porażki marek – Największe wpadki rekinów biznesu Cz. 4 (płyta CD)

Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 14,90 zł 14.90
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

W cyklu „Porażki marek” przedstawiamy najbardziej spektakularne wpadki rekinów biznesu!

Żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald’s miały jutro zniknąć. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło.

Często ambasadorami marek są stojący za nimi ludzie. Jeśli postępują niezgodnie z prawem lub zostaną przyłapani na braku odpowiedzialności to szybko dochodzi do kryzysu. Taką wielką wpadką człowieka na skalę światową był skandal z firmami Enron i Arthur Andersen. Kryzys, a następnie upadek nie zostały spowodowane przez zły produkt, ale przez niegodziwość i korupcję ludzi ze szczytów władzy firm.

W części 4 przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie.

Pliki do pobrania:

Dane techniczne

Seria wydawnicza Audioteka biznesu
Tytuł Porażki marek – Największe wpadki rekinów biznesu
Część Cz. 4 Zmęczone marki
Autor Matt Haig
Tłumaczenie Roman Zawadzki
Czyta Marcin Styczeń
Czas nagrania 122 min. 11 sek
Rodzaj płyt CD Płyta Audio CD
Ilość płyt CD 2
Numer ISBN 9788360339480
Opakowanie Okładka kartonowa (20,5 x 14,5 x 0,5 cm)

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl