Porażki marek – Największe wpadki rekinów biznesu Cz. 3 (płyta CD)

Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 14,90 zł 14.90
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu.

W cyklu „Porażki marek” przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, takich jak Johnson & Johnson, Procter & Gamble, Gerber, Fireston czy RJ Reynolds.

W części 3 poznamy „Porażki Public Relations” firm, które nie zawsze dobrze radzą sobie z kłopotami i wierzą, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu. „Kryzys? Jaki kryzys?! – mówią zazwyczaj.

Każda marka w ciągu swojego istnienia przechodzi kryzys. Jeśli jest to znana marka to można się spodziewać, że trafi na pierwsze strony gazet. Kryzys wcale nie musi zniszczyć marki, jeśli firma działa z wyczuciem i w sposób odpowiedzialny. Znaleziona w butelce Pepsi-Coli strzykawka nie spowodowała sytuacji kryzysowej. Zespół prasowy firmy przekazał mediom komunikat o całym incydencie i firma dołożyła starań, aby dokładną informację przekazać całej sieci sprzedaży, by tą drogą dotarła ona do klientów.

Przedstawiamy wiele przykładów firm, które nie posługując się skutecznie metodami PR w konsekwencji zamiast gasić pożary raczej je rozniecają. To pouczająca lektura, która powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.

Pliki do pobrania:

Dane techniczne

Seria wydawnicza Audioteka biznesu
Tytuł Porażki marek – Największe wpadki rekinów biznesu
Część Cz. 3 Porażki Public Relations
Autor Matt Haig
Tłumaczenie Roman Zawadzki
Czyta Marcin Styczeń
Czas nagrania 111 min. 17 sek
Rodzaj płyt CD Płyta Audio CD
Ilość płyt CD 2
Numer ISBN 9788360339473
Opakowanie Okładka kartonowa (20,5 x 14,5 x 0,5 cm)

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl