Porażki marek – Największe wpadki rekinów biznesu Cz. 1 (płyta CD)

Wysyłka w: On-line
Cena: 14,90 zł 14.90
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych.

Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty.

Wiele firm kieruje się przekonaniem, że jeśli już raz stworzyły udaną markę, to powinny ją rozszerzać na inne linie produktów. Większość marek, którym to się udało, dokonała rozszerzenia w tych kategoriach produktów, które były zbliżone do oryginału. Coca-Cola zapisała na swoim koncie światowy hit, gdy wprowadziła na rynek Diet Coke. O wiele mniejszy sukces odniosła, kiedy zaoferowała ubrania pod własną marką.

Jednak gdy firmy nie potrafią zrozumieć, w czym zawiera się istota ich marek, porażki okazują się nieuchronne, a ich skutki katastrofalne.

Przedstawione w audioksiążce przykłady nieumiejętnego rozszerzania marek mogą być pomocne przy identyfikowaniu kluczowych obszarów zagrożeń dla firmy. To pouczająca lektura, która powinna znaleźć się w audiotece każdego menedżera, a zainteresuje nie tylko ich. Czyż nie leży w naszej polskiej naturze cicha i skrywana satysfakcja, gdy innym coś się nie udało?

Pliki do pobrania:

Dane techniczne

Seria wydawnicza Audioteka biznesu
Tytuł Porażki marek – Największe wpadki rekinów biznesu
Część Cz. 1 Porażki rozszerzania marek
Autor Matt Haig
Tłumaczenie Roman Zawadzki
Czyta Marcin Styczeń
Czas nagrania 154 min. 11 sek
Rodzaj płyt CD Płyta Audio CD
Ilość płyt CD 2
Numer ISBN 9788360339398
Opakowanie Okładka kartonowa (20,5 x 14,5 x 0,5 cm)

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl