
REKLAMACJE ZAKUPÓW W STREFIE PŁYT CD
Wszelkie skargi, reklamacje, uwagi i propozycje należy kierować na adres e-mailowy: zakupy@audioclub.pl lub pisemnie pod adres: Audioclub.pl Sp. z o.o., ul. Estrady 6a, 05‑080 Klaudyn.
W przypadku, gdy zakupiony towar okaże się uszkodzony lub posiada wadę fabryczną, możesz odesłać Audiobooka wraz z dowodem jego zakupu. tj. fakturą VAT, paragonem lub potwierdzeniem przelewu oraz opisem stwierdzonej usterki.
Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji zobowiązujemy się do wymiany wadliwego Audiobooka na nieuszkodzony lub zwrócimy Ci pieniądze, jeśli nie mamy już tego tytułu w sprzedaży.
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych od momentu ich zgłoszenia.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY W STREFIE PŁYT CD
Masz również prawo – zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827 z późn. zm.) –odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Audiobooków w postaci płyt CD stosowne oświadczenie na piśmie.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można przesłać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: zakupy@audioclub.pl lub drogą pocztową pod adres: Audioclub.pl Sp. z o.o., ul. Estrady 6a, 05‑080 Klaudyn.
Zwrot może zostać dokonany pod warunkiem, że zakupiony i zwracany produkt nie był używany, czego dowodem jest brak jakiegokolwiek naruszenia oryginalnego opakowania.
Zwroty odesłane po upływie 14 dni od dnia, w którym nas powiadomiłeś o odstąpieniu od umowy, nie będą uznawane. Decyduje data stempla pocztowego.
Pragniemy też zaznaczyć, że nie przyjmujemy przesyłek odesłanych za pobraniem.
REKLAMACJE ZAKUPÓW W STREFIE PLIKÓW MP3
Wszelkie skargi, reklamacje, uwagi i propozycje należy kierować na adres e-mailowy: zakupy@audioclub.pl
W przypadku, gdy zakupiony towar okaże się uszkodzony lub posiada wadę fabryczną w szczególności, gdy nie uruchamia się lub pobrany plik mp3 z Audiobookiem jest uszkodzony, niepełny lub niezgodny z opisem zamieszczonym na naszej stronie lub link do pliku mp3 nie został udostępniony w określonym w Regulaminie terminie możesz wystąpić z reklamacją.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dniu roboczych od momentu ich zgłoszenia. Powiadomimy Cię o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji za pomocą listu e-mail przesłanego na adres wskazany przez Ciebie w trakcie rejestracji.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrócimy Ci koszty w ustalony z Tobą sposób w terminie do 14 dni roboczych od momentu poinformowania Cię o pozytywnym rozstrzygnięciu reklamacji.